>دوربین مدار بسته های اخیر - دوربین مدار بسته
نوشته شده توسط : negaco

نکاتی در مورد دوربین مدار بسته های اخیر

دوربین مدار بسته های اخیر امروزه مصارف گوناگونی دارند عده ای قصد دارند تا بر عبور و مرور محل کار نظارت داشته باشند عده ای دیگر می خواهند از این وسیله برای تشخیص چهره افراد استفاده کنند.برخی می خواهند علاوه بر فضای داخلی فضای خارجی را نیز در بررسی های خود داشته باشند.

 

قصد دارید که ارسال تصاویر چگونه باشد به صورت شبکه ای و اینترنتی مد نظرتان است ؟آیا محل مناسب نصب مشخص شده است ؟ چه تعداد دوربین برای بررسی شما لازم است؟  برای این بررسی چه میزان هزینه در نظر دارید ؟پس از مشخص شدن این سوالات برای دریافت اطلاعات بیشتر به دنبال یک شرکت  معتبر و مناسب باشید از آنجایی که تنوع این محصول بسیار است در کنار اجناس اصلی به احتمال زیاد اجناس فرعی نیز قرار گرفته اند در صورتیکه با یک شرکت معتبر گفتگو و مشاوره داشته باشید به راحتی تشخیص این اجناس از هم برای شما مقدور خواهد بود.

 بهترین دوربین های مدار بسته :

دوربین رنگی در دوربین مدار بسته های اخیراکثر دوربین هایی که برای دید در شب استفاده می شوند مجهز به فیلتر مادون قرمز هستند. تنظیمات رنگی در این نوع دوربین ها به خوبی فیکس شده است.

دوربین های رنگی :

در صورتیکه محیط مورد بررسی یک محیط کم نور باشد بهتر است که از سیستم های نظارتی دوربین های  سیاه و سفید استفاده کنید و در صورتیکه بخواهید در محیط های پر  نور از دوربین استفاده کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از دوربین های رنگی می باشد به علت اینکه این دوربین ها مجهز به مادون قرمز هستند و با استفاده از دوربین های رنگی در حقیقیت شما دو استفاده خواهید داشت یک در محیط های کم نور و دو در محیط های پر نور .

کیفیت سنسور تصویر:

در دوربین مدار بسته های اخیر سنسور بسیار مهم است به علات اینکه به کیفیت تصویر ارتباط دارد  در دوربین های کوچکاز سنسورشان CMOS است و از کیفیت پایین تری هم برخوردارند.دوربین های بهتر سنسورشان CCD استفاده می شود  که کیفیت بهتری هم دارند.به طور کلی  سنسورها در این دو دسته قرار می گیرند یا CMOS یا CCD

تصویر رنگی

در صورتیکه محل مورد بررسی یک محیط کم نور باشد  پیشنهاد ما به شما دوربین های سیاه و سفید است به علت اینکه با این شرایط تطبیق عملکردی بهتری دارند. اما در محیط هایی که پخش نور مناسب است از دوربین های رنگی استفاده کنید ، می توانید دوربین های رنگی را انتخاب کنید . دوربین های رده رنگی از همه نظر مناسبند از این مورد هم در شرایط کم نور می توانید استفاده کنید و هم  در شرایط پر نور همین و به خاطر اینکه مجهز به فیلتر مادون قرمز هستند برای دید در شب هم مناسبند.

 سطح نور در دوربین مدار بسته های اخیر

سطح نور در دوربین مدار بسته های اخیر با واحدی به نام لوکس  مشخص شده و متناسبا هر چه میزان این عدد پایین تر یعنی نور کمتری برای پردازش تصویر لازم است .  

 





:: برچسب‌ها: :دوربین مدار بسته, دوربین مدار بسته های اخیر ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: